Πέμπτη, 18 Αυγούστου 2016

ανασκόπηση

Βρισκόμαστε στο τελος του καλοκαιριού κοιτάζοντας μπροστά τη χρονιά που έρχεται .Με καινούργια όνειρα στις βαλίτσες μου, προγράμματα,  με  νέες φιλοσοφίες για τη ζωή .

Τη χρονιά που πέρασε  έκανα τα εξής :
-  Παρακολούθησα το τμήμα Δημιουργικής Γραφής του Δήμου Πειραιά
-  Έγραψα ένα Διήγημα για τη ζωή που έζησα πλάι στον σύζυγο μου και το ευρύτερο περιβάλλον του (φίλοι, οικογένεια )το οποίο  βραβεύθηκε μεταξύ άλλων .
- Ασχολήθηκα με χειροποίητα και παρακολούθησα σεμινάρια
- Απόκτησα έναν γατούλη , που μια φίλη μου χάρισε
- Το Πάσχα έφτιαξα λαμπάδες που πούλησα
- Απόκτησα νέες φίλες και φίλους
- Παρακολούθησα σεμινάριο πολυμερικού πηλού
- Οργάνωσα τη δημιουργία Ιστολογίου για Ποίηση των μελών του  Τμήματος  Δημιουργικής Γραφής
- Έγραψα ποιήματα που κατοχύρωσα πνευματικά
- Εφτιαξα το διαμέρισμα μου σε στυλ ρετρό
- Εργάστηκα  στο  pc
- Έβαψα με διαφορετικό χρώμα τα μαλλιά μου
- Δημιούργησα νέο Ιστολόγιο με τίτλο <<Λόγος +Τέχνη>> διανθισμένο με  δικά μου
ποιήματα και διηγήματα
-Ακόμη δημιούργησα ένα  Ιστολόγιο  με διαφορετικά θέματα με τίτλο <<Λίγα απ'όλα>>

Αν και το βασικό γεγονός της χρονιάς που πέρασε είχε να κάνει με το χωρισμό από το σύζυγο μου , και  ενώ  το κύριο συναίσθημα ήταν η  θλίψη και ο πόνος , κατάφερα με την βοήθεια καλών φίλων να είμαι δημιουργική και εύχομαι συν Θεώ να καταφέρω και την χρονιά που έρχεται να βρω  χαρά αλλά  και περισσότερη δημιουργικότητα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: